Parteneriat pentru dezvoltarea cooperării

Inscop Research SRL este una dintre cele mai respectate companii românesti de cercetare sociologică. Studiile sale au fost publicate în mii de articole din presa românească și internațională, în rapoarte oficiale naționale și internaționale, precum și în reviste academice. Echipa INSCOP Research SRL are o experienta îndelungată, de peste 20 de ani, în aplicarea de metodologii si tehnici cantitative și calitative. INSCOP Research SRL a realizat studii pentru o varietate de clienți comerciali, politici sau din mediul academic, atât din țară, cât și din străinătate.

 

The Polling Company Inc. este o firmă americană de cercetare și consultanță, cu sediul la Washington, D.C., care se bucură de o notoritate ridicată în Statele Unite. Înființată în 1995, The Polling Company Inc. are un portofoliu larg de clienți care au căutat consiliere privind o varietate mare de proiecte.  Compania oferă o gamă variată de servicii de cercetare primare și secundare, cantitative și calitative, orientate către comportamentul consumatorilor, incluzând sondaje, focus grupuri, analize de media management și alte metode alternative de cercetare bazate pe tehnologii de vârf.

 

Inscop Research SRL și The Polling Company Inc. au decis să încheie un parteneriat reciproc avantajos pentru a contribui la cooperarea eficientă în:

  1. Identificarea de noi clienți,
  2. Derularea unor studii sociologice complexe,
  3. Îmbunătățirea metodologiilor de colectare și de analiză a datelor,
  4. Consolidarea reputației naționale și internaționale a ambelor companii.

 

Inscop Research SRL și The Polling Company Inc. se vor sprijini reciproc în efectuarea de studii sociologice în România și în alte țări din regiune, precum și în Statele Unite ale Americii.

Inscop Research SRL va oferi The Polling Company Inc. posibilitatea de a intra pe piața românească în cadrul unui parteneriat, beneficiind pe deplin de experiența dobandită de Inscop pe piața locală.

The Polling Company Inc. și Inscop Research SRL vor identifica împreună un set de metodologii inovative dezvoltate în Statele Unite care pot fi aplicate pe piața românească și regională, în limitele reglementărilor Uniunii Europene privind accesul și utilizarea datelor cu caracter personal.

 

 

CERCETARI

  • NOIEMBRIE 2018 – VALORI, PERCEPŢII ŞI REPREZENTĂRI ALE POPULAŢIEI ÎN ROMÂNIA ŞI STATELE UNITE ALE AMERICII

    Institutul de Științe Politice și Relații Internaționale „Ion I. C. Brătianu” al Academiei Române și Laboratorul de Analiză a Războiului Informațional și Comunicare Strategică (LARICS), sub patronajul Academiei Române, au prezentat rezultatele unui studiu sociologic bazat pe două sondaje de opinie realizate simultan în societatea românească și în societatea americană.

  • APRILIE 2016 – ÎNCREDEREA ÎN INSTITUȚII

    ÎNCREDEREA ÎN INSTITUȚII ÎNCREDEREA ÎN INSTITUȚII INTERNE Instituții politice Topul încrederii în instituțiile politice este condus și în luna martie a acestui an de Președinție cu 45,2% încredere multă și foarte multă, însă, în scădere cu 6 procente față de luna noiembrie a anului trecut (51,2%). Pe locul al doilea

  • APRILIE 2016 – ANGAJAȚI ȘI ANGAJATORI. PERCEPȚIA ROMÂNILOR ASUPRA PROIECTELOR DE LEGE CARE VIZEAZĂ SUPERMARKETURILE

    METODOLOGIE Sondajul ”Barometrul INSCOP – Adevărul despre România” a fost realizat de INSCOP Research la comanda Adevărul Sondajul a fost realizat în perioada 21 – 28 martie 2016 Volumul eșantionului a fost de 1063 persoane și este reprezentativ pentru populația României de 18 ani și peste 18 ani Eroarea maximă

  • APRILIE 2016 – REPUBLICA MOLDOVA. ADERAREA ROMÂNIEI LA UE

    REPUBLICA MOLDOVA Când vine vorba despre o eventuală unire cu Republica Moldova, românii preferă exprimarea directă a voinței populare, poate și ca un rezultat al încrederii scăzute în instituția parlamentară. Aproape jumătate dintre români (48,8%) consideră că o eventuală unire României cu Republica Moldova ar trebui să se facă prin

   

Aparitii media

  • JURNALUL DE CALAFAT: Un studiu sociologic realizat în România şi Mai mult…

  • GAZETA DE SUD: Un studiu sociologic realizat în România şi Mai mult…

  • ADEVĂRUL: Un sondaj realizat de Inscop Research în perioada 12-23 Mai mult…

  • ZIARE.COM: Opinia publica din Romania priveste Rusia cu neincredere. Romanii Mai mult…

  • ADEVĂRUL: Sondajul LARICS, realizat de Inscop Research, arată o populaţie Mai mult…

  • ADEVĂRUL: „Când redactam studiul şi formulam întrebările pe care urma Mai mult…

  • STIRIPESURSE: Românii, în mare parte dezinteresaţi de politică, au încredere Mai mult…

  • ADEVARUL: România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi Mai mult…

  • PSNEWS: Profesorul universitar Dan Dungaciu a fost cel mai recent Mai mult…

  • ROMANIA LIBERA: Primul sondaj de opinie derulat simultan în Statele Mai mult…