Parteneriat pentru dezvoltarea cooperării

Inscop Research SRL este una dintre cele mai respectate companii românesti de cercetare sociologică. Studiile sale au fost publicate în mii de articole din presa românească și internațională, în rapoarte oficiale naționale și internaționale, precum și în reviste academice. Echipa INSCOP Research SRL are o experienta îndelungată, de peste 20 de ani, în aplicarea de metodologii si tehnici cantitative și calitative. INSCOP Research SRL a realizat studii pentru o varietate de clienți comerciali, politici sau din mediul academic, atât din țară, cât și din străinătate.

 

The Polling Company Inc. este o firmă americană de cercetare și consultanță, cu sediul la Washington, D.C., care se bucură de o notoritate ridicată în Statele Unite. Înființată în 1995, The Polling Company Inc. are un portofoliu larg de clienți care au căutat consiliere privind o varietate mare de proiecte.  Compania oferă o gamă variată de servicii de cercetare primare și secundare, cantitative și calitative, orientate către comportamentul consumatorilor, incluzând sondaje, focus grupuri, analize de media management și alte metode alternative de cercetare bazate pe tehnologii de vârf.

 

Inscop Research SRL și The Polling Company Inc. au decis să încheie un parteneriat reciproc avantajos pentru a contribui la cooperarea eficientă în:

  1. Identificarea de noi clienți,
  2. Derularea unor studii sociologice complexe,
  3. Îmbunătățirea metodologiilor de colectare și de analiză a datelor,
  4. Consolidarea reputației naționale și internaționale a ambelor companii.

 

Inscop Research SRL și The Polling Company Inc. se vor sprijini reciproc în efectuarea de studii sociologice în România și în alte țări din regiune, precum și în Statele Unite ale Americii.

Inscop Research SRL va oferi The Polling Company Inc. posibilitatea de a intra pe piața românească în cadrul unui parteneriat, beneficiind pe deplin de experiența dobandită de Inscop pe piața locală.

The Polling Company Inc. și Inscop Research SRL vor identifica împreună un set de metodologii inovative dezvoltate în Statele Unite care pot fi aplicate pe piața românească și regională, în limitele reglementărilor Uniunii Europene privind accesul și utilizarea datelor cu caracter personal.

 

 

CERCETARI

   

Aparitii media

  • PRIVESC.EU: Evenimentul organizat de Institutul de Științe Politice și Relații Mai mult…

  • NEWS TEAM: Institutul de Științe Politice și Relații Internaționale „Ion Mai mult…

  • BUSINESS24: Vineri a fost lansata prima editie a Barometrului de Mai mult…

  • ALBA 24: Românii cred că schimbările climatice sunt reale, nu Mai mult…

  • TVR: Toamna și-a intrat în drepturi, iar vremea neobișnuit de Mai mult…

  • ZIARUL DE IASI: Românii au cea mai mare încredere în Mai mult…

  • REALITATEA: Românii au cea mai mare încredere în Armată, pe Mai mult…

  • EVENIMENTUL ZILEI: Sondajele demonstreză că, la fel ca în ultimii Mai mult…

  • ALBINA ROMANEASCA: Vineri a fost lansata prima editie a Barometrului Mai mult…

  • AM PRESS: Vineri a fost lansata prima editie a Barometrului Mai mult…