Despre noi

INSCOP Research este o companie privată de cercetări sociale și de marketing înființată în 2013.
Specialiștii INSCOP au împreună o experiență de peste douăzeci de ani în cercetare și activități academice.
Astăzi, INSCOP este una dintre cele mai active și mai respectate instituții de cercetare a opiniei publice din România, un brand recognoscibil, apreciat pentru calitatea și imparțialitatea produselor sale.
Studiile realizate de INSCOP sunt citate în mii de articole apărute atât în România cât și în străinătate (Reuters, Washington Times), în rapoarte oficiale naționale și internaționale(rapoarte ale diverselor instituții românești, ale Comisiei Europene etc.), în rapoarte ale unor think-tank-uri (Center for European Policy Analysis –CEPA etc.), sau în reviste academice.
În afara sondajelor de opinie, a analizelor statistice realizate pentru clienți din diverse domenii, precum cel bancar, de retail, academic sau politic, și a activităților de colectare de date desfășurate la comanda unor instituții internaționale, INSCOP oferă o gamă largă de servicii cantitative și calitative.
Produsele INSCOP Research au la bază metodologii riguroase de proiectare a cercetării şi de analiză a rezultatelor, precum şi reţele experimentate de culegere a datelor coordonate de partenerul nostru CT&Research, care asigură un grad înalt de acurateţe a cercetărilor.

Inscop Research – România şi The Polling Company – SUA au încheiat un parteneriat de colaborare prin intermediul căruia își oferă sprijin reciproc în efectuarea de studii sociologice atât în România și în alte țări din regiune, cât și în Statele Unite ale Americii. Totodată, cele două companii colaborează pentru dezvoltarea unui set de metodologii inovative dezvoltate în SUA care pot fi aplicate pe piața românească și regională. 

 

 

Cornel Mihali, director de cercetarecornel

Cornel Mihali este sociolog, având o experienţă de aproape 20 de ani în conducerea  şi organizarea studiilor sociologice, sondajelor  de opinie şi cercetărilor de piaţă. A coordonat mai multe exit-poll-uri cu prilejul alegerilor locale, parlamentare sau europene şi are o experienţă largă în dezvoltarea strategiilor de marketing. Este licenţiat în sociologie al Universităţii „Babes Bolyai“, Cluj-Napoca şi are un master în sociologie cu specializarea „Populaţie. Comunicare. Comportament colectiv”. În prezent scrie articole de specialitate pentru adevărul.ro

 

 

Roxana Bratupoza_cv_Roxana_Bratu

Roxana Bratu este doctor în domeniul Sociologiei în cadrul Școlii Doctorale de Sociologie a Universității din București.  A urmat cursurile programului de Masterat „Antropologie, dezvoltare comunitară si regională” în cadrul Facultăţii de Sociologie și Asistență Socială, Universitatea din București. Este licenţiată în sociologie, specializarea „Comunicare și Opinie Publică”, la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din cadrul aceleiași universități. S-a alăturat echipei INSCOP Research în 2015.

 

   

Aparitii media

  • PRIVESC.EU: Evenimentul organizat de Institutul de Științe Politice și Relații Mai mult…

  • NEWS TEAM: Institutul de Științe Politice și Relații Internaționale „Ion Mai mult…

  • BUSINESS24: Vineri a fost lansata prima editie a Barometrului de Mai mult…

  • ALBA 24: Românii cred că schimbările climatice sunt reale, nu Mai mult…

  • TVR: Toamna și-a intrat în drepturi, iar vremea neobișnuit de Mai mult…

  • ZIARUL DE IASI: Românii au cea mai mare încredere în Mai mult…

  • REALITATEA: Românii au cea mai mare încredere în Armată, pe Mai mult…

  • EVENIMENTUL ZILEI: Sondajele demonstreză că, la fel ca în ultimii Mai mult…

  • ALBINA ROMANEASCA: Vineri a fost lansata prima editie a Barometrului Mai mult…

  • AM PRESS: Vineri a fost lansata prima editie a Barometrului Mai mult…