Inscop oferă o gamă largă de produse și servicii de tip cantitativ și calitativ destinate atât marelui public cât și mediului de afaceri:
- Cercetari/ studii cantitative (la nivel național, regional sau local)
- sondaje de opinie pe diverse teme de interes
- culegem date atât prin metoda door-to-door (interviuri față-în-față), cât și online
- Controlul procesului de culegere a datelor se realizează pe teren și prin verificarea telefonică a răspusurilor obținute. De asemenea, urmărim respectarea cu strictețe a aplicării regulilor de eșantionare.
- Rapoartele de cercetare includ detalierea metodologiei, concluzii, recomandari, analize, grafice / tabele cu frecvențe relative sau absolute, analiza variabilelor socio-demografice (sex, vârstă, educație, ocupație, venit, mediu de rezidență, regiune istorică etc.), asocieri / corelații între itemii din chestionar etc.
- studii privind obiceiurile de consum și cumpărare
- studii de segmentare a populației
- studii de impact: campanii, mesaje, schimbare de brand etc.
- cercetări de marketing
- studii de satisfacție a clienților
- studii de satisfacție și angajament al angajaților
- studii organizaționale (comunicare, cultură organizațională)
- sondaje de opinie pe diverse teme de interes
- Cercetari/ studii calitative
- clientul misterios – evaluarea angajaților, departamentelor, raioanelor, spațiilor de vânzare; respectarea procedurilor
- focus grupuri – analiza în profunzime a unor teme de interes pe grupuri de experți sau segmente de populație
- interviuri individuale sau de grup, cu structura predefinită sau întrebărideschise
- Diseminarea rezultatelor cercetării în spațiul public
- Organizarea de evenimente/conferințe pentru prezentarea rezultatelor cercetării
- Elaborarea de comunicate de presă
- Mediatizarea eficientă a rezultatelor în presa locală, națională și internațională