Inscop oferă o gamă largă de produse și servicii de tip cantitativ și calitativ destinate atât marelui public cât și mediului de afaceri:

Cercetari/ studii cantitative

Sondaje de opinie pe diverse teme de interes.

Culegem date  prin metodele door-to-door și online.

Mai mult...
  • Controlul procesului de culegere a datelor se realizează pe teren și prin verificarea telefonică a răspusurilor obținute. De asemenea, urmărim respectarea cu strictețe a aplicării regulilor de eșantionare.
  • Rapoartele de cercetare includ detalierea metodologiei, concluzii, recomandari, analize, grafice / tabele cu frecvențe relative sau absolute, analiza variabilelor socio-demografice (sex, vârstă, educație, ocupație, venit, mediu de rezidență, regiune istorică etc.), asocieri / corelații între itemii din chestionar etc.
  • studii privind obiceiurile de consum și cumpărare.
  • studii de segmentare a populației
  • studii de impact: campanii, mesaje, schimbare de brand etc.
  • cercetări de marketing.
  • studii de satisfacție a clienților.
  • studii de satisfacție și angajament al angajaților.
  • studii organizaționale (comunicare, cultură organizațională).

Cercetari/ studii calitative

Clientul misterios – evaluarea angajaților, departamentelor, raioanelor, spațiilor de vânzare; respectarea procedurilor

Mai mult...

 

  • focus grupuri – analiza în profunzime a unor teme de interes pe grupuri de experți sau segmente de populație.
  • interviuri individuale sau de grup, cu structura predefinită sau întrebărideschise.

Diseminarea rezultatelor cercetării în spațiul public

Organizarea de evenimente/conferințe pentru prezentarea rezultatelor cercetării.

Mai mult...
  •  Elaborarea de comunicate de presă.
  • Mediatizarea eficientă a rezultatelor în presa locală, națională și internațională.