Produse și servicii

Inscop oferă o gamă largă de produse și servicii de tip cantitativ și calitativ destinate atât marelui public cât și mediului de afaceri:

  • Cercetari/ studii cantitative (la nivel național, regional sau local)
    • sondaje de opinie pe diverse teme de interes
      • culegem date atât prin metoda door-to-door (interviuri față-în-față), cât și online
      • Controlul procesului de culegere a datelor se realizează pe teren și prin verificarea telefonică a răspusurilor obținute. De asemenea, urmărim respectarea cu strictețe a aplicării regulilor de eșantionare.
      • Rapoartele de cercetare includ detalierea metodologiei, concluzii, recomandari, analize, grafice / tabele cu frecvențe relative sau absolute, analiza variabilelor socio-demografice (sex, vârstă, educație, ocupație, venit, mediu de rezidență, regiune istorică etc.), asocieri / corelații între itemii din chestionar etc.
    • studii privind obiceiurile de consum și cumpărare
    • studii de segmentare a populației
    • studii de impact: campanii, mesaje, schimbare de brand etc.
    • cercetări de marketing
    • studii de satisfacție a clienților
    • studii de satisfacție și angajament al angajaților
    • studii organizaționale (comunicare, cultură organizațională)
  • Cercetari/ studii calitative
    • clientul misterios – evaluarea angajaților, departamentelor, raioanelor, spațiilor de vânzare; respectarea procedurilor
    • focus grupuri – analiza în profunzime a unor teme de interes pe grupuri de experți sau segmente de populație
    • interviuri individuale sau de grup, cu structura predefinită sau întrebărideschise
  • Diseminarea rezultatelor cercetării în spațiul public
    • Organizarea de evenimente/conferințe pentru prezentarea rezultatelor cercetării
    • Elaborarea de comunicate de presă
    • Mediatizarea eficientă a rezultatelor în presa locală, națională și internațională