7 octombrie 2013 – FINANTISTII.RO: Festivalul Enescu ramane cel mai puternic brand cultural al romanilor

FINANTISTII.RO: Aproape trei sferturi dintre romani considera ca Romania are de castigat de pe urma Festivalului International George Enescu, potrivit unui sondaj de opinie dat publicitatii luni, 7 octombrie. Sondajul “Gusturile muzicale ale romanilor si Festivalul Enescu” a fost realizat de INSCOP, perioada 10 – 17 septembrie 2013, pe un esantion de 1050 persoane, fiind reprezentativ pentru populaia Romaniei de 18 ani si peste 18 ani. Eroarea maxima admisa a datelor este de ± 3%, la un grad de incredere de 95%.

Pentru mai multe detalii: http://www.finantistii.ro/muzica-film/festivalul-enescu-ramane-cel-mai-puternic-brand-cultural-al-romanilor-80883

7 octombrie 2013 – FINANTISTII.RO: Festivalul Enescu ramane cel mai puternic brand cultural al romanilor
Derulează în sus